U hebt een bedrijf en zou graag meer informatie ontvangen? Schrijf u dan vrijblijvend in via deze link voor bedrijven. Wij sturen u extra informatie over de werking van de Offertelijn.



Veel gestelde vragen


  • Ben ik verplicht op één van de offertes die ik via uw dienst krijg in te gaan?
  • Is het écht gratis?
  • Hoe lang duurt het voor ik offertes ontvang?
  • Hoe lang duurt het voor de werken uitgevoerd zullen worden?
  • Wat gebeurt er met mijn privégegevens?"
  • Ik heb ondertussen via een ander kanaal een leverancier gevonden, wat moet ik nu doen?
  • Ik heb na vijf dagen nog geen offertes ontvangen, wat moet ik nu doen?
  • Ik kan op het invulformulier om offertes aan te vragen niet alles invullen, wat nu?
  • Wat mag ik doen met de klantgegevens die ik via uw dienst verkrijg?
  • Ik kan mijn foto's en / of documenten niet uploaden omdat ze te groot zijn, wat kan ik doen?
  • Hoe weet ik dat mijn offertevraag goed bij jullie is aangekomen?
  • Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
  • Hoe selecteren jullie de vaklui waar jullie mee werken?
  • Mijn leverancier komt de gemaakte afspraken niet na, wat nu?
  • Als ik op de 'verzend' knop klik gebeurt er niets, wat kan ik doen?
  • Ik ben niet tevreden met de diensten geleverd door offertelijn.be, wat kan ik doen?


  • offertelijn.be gratis offertes vergelijken